Інноваційні педагогічні технології у дошкільному підрозділі

         

     Педагоги в роботі з дітьми  використовують інноваційні технології: елементи технології саморозвитку Монтессорі (бізіборди, лепбуки), психолого – педагогічне проектування, мнемотехніка, елементи STREAM-освіти, коректурні таблиці за методикою Н.Гавриша, художні твори В.Сухомлинського, національне виховання С.Русової, опорні схеми Т.Ткаченко.

         Фізкультурно-оздоровчі технології: ігрова терапія, музикотерапія, арт-терапія, піскотерапія, казкотерапія, пальчикові ігри і вправи, танцювальні вправи Вільчковського, Суд-Джок, точковий масаж за методикою А. Уманської, біонергопластика, гімнастика Стрельникової. Фізична культура проводиться за методом М. Єфименко.   

           Інноваційні педагогічні технології у шкільному підрозділі           

        Педагоги у освітній роботі використовують інновації, педагогічну спадщину педагогів-новаторів, в тому числі  А.Чепурного, А.Гіна, використовують елементи ТРВЗ, прийоми кінезіології та мнемотехніки, елементи STEAM – технологій, хмарних сервісів для зберігання презентацій, відео, які вчителі використовують в освітньому процесі, мають блоги у соціальній мережі, на яких висвітлюють педагогічну діяльність.  Поширеними стали уроки-квести, уроки-пленери, уроки партнерської взаємодії (залучення батьків до проведення уроків),  виготовлення з учнями леп-буків.